Jak jsme tvořili výkonnostní kampaň pro FUNSPACE
Firma FUNSPACE se zabývá poskytováním zábavy pro všechny věkové kategorie. Konkrétně se jedná o tahák laser game, urbangame, únikové hry a další simulátory. Naše spolupráce započala již před třemi roky za účelem zvýšení prodeje dárkových poukazů na Vánoce.
Bylo tomu tak i v roce 2022 ovšem s tím rozdílem, že se kluci rozhodli do propagace trochu více šlápnout.
Cílem bylo rozšířit povědomí o FUNSPACE a jeho službách + finalizovat celou kampaň prodejem dárkových poukázek v nejvyšší možné míře.
Vytvořili jsme tedy dvouměsíční strategii, která obsahovala tvorbu krátkých videí pro sociální sítě, předělání webu, novou grafiku a kampaně pro prodej poukázek.
Pro takovou příležitost jsme založili i účet na TikToku.
![241302750_926216417970681_6133706509487007188_n](https://utini.cz/wp-content/uploads/2023/01/241302750_926216417970681_6133706509487007188_n.jpg)
Tvorba kreativ a kampaní
Vytvořená videa jsme použili jako akviziční nástroj. Každé video jsme promovali zvlášť na facebooku a zvlášť na instagramu, abychom posílili oba sociální profily najednou. Nasbírané publikum jsme potom využili do výkonnostních kampaní zaměřených na prodej dárkových poukazů pod stromeček.
![1](https://utini.cz/wp-content/uploads/2023/01/1.jpg)
![2](https://utini.cz/wp-content/uploads/2023/01/2.jpg)
![3](https://utini.cz/wp-content/uploads/2023/01/3.jpg)
Ukázka videí
Celkem 10 krátkých videí, které jsme členili podle témat. Videa jsme koncipovali primárně informačně, ale nebránili jsme se ani nějaké té srandě.